سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته با تکنولوژی HDTVI چگونه است؟

تکنولوژی دوربین مداربسته HD-TVI مخفف اصطلاح High Definition Transport Video Interface یک تکنولوژی آنالوگ و با کیفیت بالا برای انتقال تصاویر دوربین های مداربسته است. این تکنولوژی در راستای افزایش رزولوشن تصویر در دوربین های آنالوگ در کنار تکنولوژی های IP، AHD، HDCVI و HDSDI ابداع شده است. تکنولوژی دوربین مداربسته ی TVI موسوم به HDTVI همانند دوربین AHD یک تکنولوژی دیجیتال بر بستر آنالوگ می باشد. رزولوشن های متعددی برای دوربین های TVI وجود دارد که عبارتند از از 1MP ، 2MP ، 4MPو… استفاده از  دوربین مداربسته hdtvi برای محیط های خانگی ، شرکتی و فروشگاهی توصیه می شود و همچنین از لحاظ قیمت همانند دوربین های AHD بسیار مناسب می باشند درواقع فناوری دوربین امنیتی HDTVI از کابل Coax برای انتقال فیلم با کیفیت بالا استفاده می کند و این را برای برنامه های جدید یا مقاوم سازی مناسب می کند. دوربین های مدار بسته قدیمی را می توان با یک ضبط کننده جدید TVI و دوربین های جایگزین برای لذت بردن از فیلم با کیفیت بالا نسبت به اتصالات کابل کواکس موجود یا همان استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوربین های مداربسته HD و دوربین مداربسته آنالوگ می توانید برروی لینک کلیک کنید. همچنین می توانید برای سفارش و نصب انواع دوربین های مداربسته با شماره 09126788378 تماس بگیرید.

دوربین مداربسته با تکنولوژی HDTVI چگونه است؟

دوربین مداربسته HDTVI

HD-TVI مخفف Interface Video Interface Transport High Definition است. این یک فناوری پردازش و حمل و نقل سیگنال دیجیتال است که برای انتقال فیلم در دوربین های امنیتی HD و DVR استفاده می شود. فناوری HDTVI توسط شرکتی به نام Techpoint توسعه یافته است. آنها استاندارد ویدیوی TVI را در سال 2014 منتشر کردند. این فن آوری در بسیاری از تولید کنندگان در سراسر جهان عرضه شده است. مصرف کنندگان می توانند به طور قابل اطمینان دوربین های TVI را از تولید کنندگان مختلف به DVR یکسان متصل کنند. AHD یکی دیگر از راهکارهای دوربین امنیتی “HD over coax” است. کیفیت فیلم و قیمت دوربین های TVI و AHD بسیار نزدیک است.

افزایش طول کابل کشی و قابلیت PoC در محصولات HD TVI :

نسل جدید HDTVI امکان کابل‌کشی یکپارچه و مستقیم تا 1000 متر و قابلیت POC را میسر کرده است. POC مخفف Power on Cable که امکان انتقال برق روی کابل کواکسیال را ایجاد می‌کند. این قابلیت باعث تسهیل و کاهش هزینه کابل‌کشی و نصب دوربین مداربسته می‌شود.

چیپ به‌کار رفته در دوربین های مداربسته HDTVI :

در اکثر دوربین های مدار بسته ای که توسط تکنولوژی HDTVI طراحی و تولید می‌شوند، از چیپ CMOS استفاده می‌شود.

فناوری HD-TVI در حال حاضر با استفاده از همان تکنیک های کابل کواکس استفاده شده توسط دوربین های مدار بسته سنتی آنالوگ ، از وضوح تصویری 720p 1080p  مگاپیکسلی ، 4 مگاپیکسلی ، 5 مگاپیکسلی و  8 مگاپیکسلی، 4K پشتیبانی می کند. این باعث می شود تا افرادی که دارای سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ هستند ، به سیستم HD ارتقاء دهند زیرا بیشتر اوقات می توانند از زیرساخت های کابلی موجود خود استفاده کنند. کابل کواکس RG59 محبوب ترین کابل مورد استفاده برای تاسیسات است. وضوح تصویر 1080p محبوب ترین وضوح برای دوربین های TVI در این زمان است.

دوربین مداربسته با تکنولوژی HDTVI چگونه است؟

ویژگی تکنولوژی HDTVI :

  • عدم وجود تاخیر در تصاویر دریافتی
  • امکان ارتقا سیستم آنالوگ سنتی به سیستم HDCVI بدون نیاز به تغییر در بستر سیستم
  • امکان انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال تا 500متر
  • امکان دسترسی به رزولوشن های 1080p و 720p در بستر آنالوگ
  • نصب آسان و سادگی در عیب یابی