سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرکره برقی و دلایل خرابی کرکره برقی که باید آن را تعمیر کرد!

کرکره برقی نمونه ای از درب اتوماتیک است که استفاده های گوناگونی دارد برای مثال برای فروشگاه ها، پارکینگ ها و مجمتع های مسکونی، مغازه ها و …مورد استفاده هستند در طول استفاده از کرکره برقی ممکن است به دلایل مختلف کارکرد موتور کرکره برقی دچار اختلال و مشکل شود که در این صورت باید عیب های احتمالی رخ داده را برطرف نمود در حالتی که موتور کرکره برقی دچار عیب باشد و به شدت داغ شود باید به بررسی سیم پیچی داخلی موتور و همچنین استاتور موتور پرداخت و در مواردی که موتور کرکره برقی با صدای بلند کار می کند باید به بررسی شل شدن پیچ و بلبرینگ پرداخت. هنگام عیب یابی هرز کار کردن موتور باید کارکرد چرخدنده و کلید خلاص کن حد بالاو پایین موتور را عیب یابی کرد.

نگهداری از کرکره برقی موجب می شود تا کارایی کرکره برقی افزایش یابد این درصورتی است که نگهداری آن کاری بدون هزینه می باشد نکاتی که باید در نگهداری کرکره برقی مورد توجه قرار داد عبارت است از کارکرد موتور کرکره برقی به صورت مکرر و بیش از سه بار بدون وقفه خود داری کنید چرا که این کار موجب فعال شدن مکانیزم حرارتی موتور کرکره برقی و افزیش دمای آن می شود. جهت نصب و تعمیر کرکره برقی می توانید با شماره 09126788378 تماس بگیرید.

تعمیرات کرکره برقی یک کار کاملاً تخصصی است، به همین دلیل افراد کمی تخصص و تجربه لازم برای تعمیرات کرکره برقی را دارند. به دلیل ساختار کرکره و پیچیدگی قطعات استفاده‌ شده در کرکره برقی باید کار نصب و یا تعمیر آن توسط افراد متخصص انجام شود تا ایرادات و خرابی احتمالی به‌راحتی مشخص و تعمیر گردد. موارد اصلی که امکان دارد در کرکره برقی دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشند، موتور کرکره برقی، تیغه کرکره برقی، تعمیر و تعویض شفت، رسیور و فتوسل و… می‌باشد. با شناسایی قطعه مشکل‌دار و خرابی احتمالی می‌توان به‌راحتی کار تعمیر و یا تعویض آن را انجام داد. وارد سایت مناسبی شده اید مجموعه ایمن صنعت با داشتن سال ها سابقه و تخصص و دانش می تواند در همه زمینه های نصب و راه اندازی و مشاوره در خصوص کرکره برقی می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد.

کرکره برقی و دلایل خرابی کرکره برقی که باید آن را تعمیر کرد!

چه مواردی نشان دهنده خرابی کرکره برقی می باشد:

  • تمام شدن باتری کنترل فرستنده کرکره برقی
  • فنر کرکره برقی شکسته باشد
  • خرابی شفت کرکره برقی
  • ممکن است درب کرکره برقی به‌صورت دستی قفل‌شده باشد
  • وجود مشکل در فرستنده کرکره
  • خرابی کرکره برقی در تیغه
  • خرابی سنسور چشمی درب کرکره برقی
  • چیزی مسیر کرکره برقی را مسدود کرده باشد
  • مسیر قرارگیری کرکره برقی به‌خوبی تراز نشده است
  • قطع برق کرکره برقی (به عبارتی پریدن فیوز کرکره برقی)
  • حد مجاز پایین آمدن درب به‌درستی برای کرکره برقی تنظیم‌نشده است
  • فنر کرکره برقی شکسته باشد

اغلب تیغه های کرکره برقی که در بازار موجود هستند از نوع معمولی می باشند. اما از آنجایی که ضربه در خرابی کرکره برقی نقش مهمی دارد در طی سال های اخیر تیغه های پلی کربنات روانه بازار شدند. این نوع از تیغه ها علاوه بر ظاهر شفاف و زیبایی که دارند ضد ضربه هستند. ضربه می تواند موجب تغییر حالت تیغه شود و عملکرد صحیح آن را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شاهد تغییر حالت تیغه بر اثر ضربات وارده بودید حتما با تکنسین ها و کارشناسان تماس بگیرید تا به محل بیایند و اقدام به رفع مشکل کنند. تیغه ها سازنده ی نمای ظاهری کرکره هستند و بدنه ی اصلی کرکره را تشکیل می دهند، در صورتی که تیغه ها توسط ضربه دچار صدمه و یا جابجایی شوند، فعالیت کرکره دچار مشکل خواهد شد در برخی موارد کارشناسان ما با حضور در محل متوجه این موضوع می شوند که خرابی های تیغه کرکره که سبب مختل نمودن فعالیت کرکره شده می توانست با اولین مشاهده ی خرابی تیغه رفع و از گسترش ان جلوگیری کرد.